Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego Piesotto.pl
§ 1 Definicje
- Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczypospolitej Polskiej).
- Klient / Użytkownik - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży z Usługodawcą lub korzysta ze Sklepu Internetowego.
- Konsument - osoba fizyczna, zawierająca z Usługodawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Operator płatności – zewnętrzny podmiot, za pośrednictwem którego możliwe jest uiszczanie płatności, każdorazowo, wskazany w ramach funkcjonalności Sklepu.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej – zakupu – niezwiązanego bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą o parametrach wskazanych przez Klienta w ramach funkcjonalności Formularzu Zamówienia
- Sklep (Internetowy) - sklep pozwalający na dokonanie zakupu Produktów Usługodawcy drogą elektroniczną, dostępny pod adresem internetowym: www.piesotto.pl
- Subskrypcja - cykliczna usługa wykonywana przez Usługodawcę w ramach Umowy sprzedaży w wybranym przez Klienta cyklu za pośrednictwem funkcjonalności Sklepu w ramach Konta, opierająca się na dostarczaniu Klientowi wybranych Produktów; pojedynczy okres Subskrypcji to minimalny okres odpowiedzialności Klienta wynikający z Umowy.
- Umowa (sprzedaży) – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Usługodawcą przy wykorzystaniu funkcjonalności Sklepu Internetowego; dotyczy odpowiednio zawierania Umowy sprzedaży w ramach usługi Subskrypcji.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybranie Produktów, jego parametrów oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu z Usługodawcą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za konsekwencje związane z udostępnieniem informacji niezgodnych ze stanem rzeczywistym, wprowadzających Usługodawcę w błąd lub uniemożliwiające mu całkowicie realizację Usługi.
- Plan Piesotto - indywidualnie opracowany dla Klienta plan Subskrypcji i wielkości paczek zawierających Produkty, dostępny dla Klienta w ramach funkcjonalności Konta w zakładce „Twój Plan”.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane przy wykorzystaniu funkcjonalności Sklepu prowadzące do zawarcia Umowy lub jej zmiany.
- Usługa Newsletter – cykliczna usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną, polegająca na przesyłaniu wiadomości mailowych zawierających artykuły lub informacje dotyczące oferty handlowej Usługodawcy, w tym nowości, promocji.
- Gwarancja „Wylizanej Miseczki” – jednorazowa gwarancja udzielona przez Usługodawcę na pierwsze Zamówienie składane przez Klienta, pozwalająca na jednorazowy zwrot Zamówienia.
- Kategoria psa – klasyfikacja psów ze względu na wiek tj. szczeniak, pies dorosły i pies starszy. Przyjęta klasyfikacja wykorzystywana jest przez Usługodawcę w celu doboru odpowiedniego rodzaju Produktu dla psa o określonym wieku. Kategoria psa przypisywana jest na etapie wypełnienia Formularza Zamówienia przez Klienta:
a) z kategorii „szczeniak” na „pies dorosły”, kiedy ten ukończy 12 miesięcy (dla ras małych i średnich) lub 18 miesięcy (dla ras dużych);
b) z kategorii „pies dorosły” na „pies starszy” kiedy ten ukończy 72 miesiące (6 lat).
§ 2 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, Przedsiębiorców na prawach Konsumenta, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności warunki korzystania z usług drogą elektroniczną, składania Zamówienia i jego modyfikowania, składania reklamacji, dokonywania płatności oraz zawierania Umów, a także inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy.
- Każda osoba, która chce korzystać ze Sklepu, musi uprzednio zapoznać się z Regulaminem.
- Usługodawcą/Sprzedawcą jest Human Grade spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 33/206, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000750322, NIP: 1231412275, REGON: 381413646, e-mail: kontakt@piesotto.pl. Usługodawca działa na podstawie zezwolenia Państwowego Inspektoratu Weterynarii numer 14188302 i posiada kapitał zakładowy w wysokości 46.500 zł.
- Wszelkie opisy Produktów oraz pozostałe elementy Sklepu mają wyłącznie charakter informacyjny i są zaproszeniem do zawarcia Umowy. Żaden z elementów oraz informacji zawartych w Sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu obowiązujących przepisów.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu:
a) w sposób zgodny z Regulaminem, obowiązującym prawem i dobrymi obyczajami
b) mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich;
c) wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. - Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający lub uniemożliwiający jego funkcjonowanie. W celu korzystania ze Sklepu po stronie Klienta muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne: i) urządzenie z dostępem do sieci Internet, ii) zainstalowana i zaktualizowana do najnowszej wersja przeglądarki internetowej: Edge, Chrome, FireFox, Safari; iii) możliwość zapisu plików Cookie (w zakresie plików określonych jako niezbędne) oraz obsługi Javascript; iv) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). Rekomendowana minimalna rozdzielczość ekranu: 1920x1080 pikseli.
- Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim, z zastrzeżeniem, że wybór ten nie może skutkować pozbawieniem Konsumenta ochrony wynikającej z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa państwa jego zwykłego pobytu.
- Żadne z postanowień Regulaminu nie może być interpretowane w sposób, który ograniczałby prawa przysługujące Klientowi jako Konsumentowi stosownie do obowiązujących przepisów prawa.
- Załącznik do Regulaminu Sklepu dotyczący zasad uczestnictwa w Programie rabatowym oraz Programie poleceń stanowi uzupełnienie niniejszego Regulaminu, co oznacza, że zmiana postanowień dotyczących Programu rabatowego lub Programu poleceń nie wymaga zmiany Regulaminu, przy czym w przypadku, gdy jesteś uczestnikiem takiego Programu zostaniesz o nich poinformowany w sposób przewidziany dla zmian dotyczących Regulaminu.
§ 3 Sklep. Zasady płatności
- W ramach Sklepu Internetowego i działań podejmowanych na podstawie Regulaminu możliwe jest m.in przeglądanie oferty Sklepu, skorzystanie z wyszukiwarki, złożenie Zamówienia, dokonanie rejestracji Konta.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki (cena brutto). O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową sprzedaży.
- Do każdego Zamówienia złożonego w sklepie internetowym wystawiany jest dowód zakupu w postaci faktury VAT.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen oraz liczby Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu, a także wycofywania lub wprowadzania Produktów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w ramach Sklepu oraz organizowania wyprzedaży. Wymienione zmiany nie naruszają praw osób, które zawarły Umowę sprzedaży Produktów oferowanych przez Sklep przed dokonaniem ww. zmian.
- Płatności są realizowane za pośrednictwem funkcjonalności dostarczanych przez podmiot trzeci – Operatora płatności.
§ 4 Konto i inne usługi świadczone drogą elektroniczną
- Każda z Umów o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać wypowiedziana przez Klienta w każdej chwili bez podania przyczyny, w sposób wskazany tutaj lub w dalszej części Regulaminu. Umowy o świadczenie usług świadczonych drogą elektroniczną, polegające na korzystaniu z funkcjonalności formularzy, zawierane są na czas oznaczony i ulegają rozwiązaniu z chwilą wysłania treści formularza do Sprzedawcy albo zaprzestania ich używania. Klient może też zrezygnować z usług w postaci interaktywnych formularzy poprzez powstrzymanie się przez niego od korzystania z tych usług.
- Klient dokonuje rejestracji Konta za pośrednictwem interaktywnego Formularza rejestracji. Klient zobowiązany jest podać swoje prawdziwe i aktualne dane oraz utrzymywać je w takim stanie przez cały okres posiadania Konta.
- Z chwilą potwierdzenia dokonania rejestracji wysyłanego przez Usługodawcę na adres e-mail Klienta, zostaje pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawarta umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną prowadzenia Konta. Usługa dostępu do Konta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) ze skutkiem natychmiastowym poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@piesotto.pl. Wypowiedzenie jest skuteczne z chwilą jego otrzymania przez Usługodawcę.
- Klient jest uprawniony do posiadania tylko jednego Konta w ramach Sklepu Internetowego.
- Klient ma obowiązek chronić hasło i nie może udostępniać hasła osobom trzecim. Konto jest niezbywalne.
- Klient zobowiązany jest do aktualizacji danych Konta niezbędnych do realizacji Zamówienia.
§ 5 Składania Zamówień i zawarcie Umowy sprzedaży.
- Składać Zamówienia mogą Klienci, którzy mają status zarejestrowanego użytkownika Sklepu.
- W celu złożenia Zamówienia Klient dodaje Produkty do koszyka (funkcjonalności Sklepu) a następnie wprowadza wymagane informacje, postępując zgodnie z Formularzem Zamówienia (w zależności czy wybrał opcję Subskrypcji, czy jednorazowego zakupu Produktów), a następnie kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę ” lub innego o analogicznym brzmieniu, które skutkuje złożeniem oferty zawarcia Umowy.
- W procesie składania Zamówienia, do chwili uaktywnienia przycisku „Zamawiam i płacę” lub innego o analogicznym brzmieniu, Klient ma możliwość wykrywania i korygowania błędów w Zamówieniu i jego modyfikacji, poprzez system sprzedażowy Sklepu. Po tym momencie Klient nie może zmienić szczegółów dotyczących Zamówienia, z zastrzeżeniem zasad dot. Subskrypcji (§ 6 Regulaminu).
- Składając Zamówienie, Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Produktów będących przedmiotem Zamówienia. Zawarcie Umowy sprzedaży następuje poprzez przyjęcie ww. oferty przez Sprzedawcę, w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. Niniejsze dotyczy zawierania Umowy sprzedaży w ramach Subskrypcji.
- Warunkiem zawieszającym zawarcia Umowy sprzedaży jest (a) uiszczenie płatności przez Klienta, (b) brak błędu w Sklepie dotyczącego ceny Produktu. Jeżeli Klient uiścił płatność, a nie został spełniony warunek zawieszający dotyczący błędu, płatność jest nienależna i Sprzedawca zwróci ją Klientowi niezwłocznie od jej zaksięgowania na rachunku bankowym, nie później jednak niż w terminie jednego dnia roboczego.
- W przypadku, gdy przy weryfikacji Zamówienia Sprzedawca stwierdzi nieprawidłowość w danych adresowych Klienta lub brak możliwości ich potwierdzenia, Sprzedawca może wstrzymać realizację Zamówienia do czasu uzyskania od Klienta wyjaśnienia lub potwierdzenia poprawności danych. Klient zostanie powiadomiony drogą elektroniczną o wstrzymaniu realizacji Zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Klienta w terminie 72 godzin od przesłania powiadomienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do decyzji o dalszej realizacji Zamówienia lub jego anulowaniu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub nieprawidłowe doręczenie wynikające z błędnie podanych danych przez Klienta.
- Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji, za pośrednictwem wiadomości e-mail, z zastrzeżeniem ust. 6 powyżej. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Usługodawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Usługodawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Usługodawcą.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez:
a) udostępnienie Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego;
b) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail. - Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Usługodawcy.
§ 6 Zasady Subskrypcji
- Subskrypcja obowiązuje przez czas nieokreślony i może zostać zmieniona najpóźniej na 96 godzin przed uruchomieniem kolejnej dostawy Produktu, zgodnie z procedurą przedstawioną na stronie Sklepu oraz opisaną poniżej. Klient uprawniony jest do wprowadzenia zmiany rodzaju wybranych Produktów dostarczanych w ramach Subskrypcji w następujący sposób:
a) zmiana wprowadzona najpóźniej na 96 godziny przed planowaną wysyłką Zamówienia (wskazaną w ramach funkcjonalności Konta) zostanie uwzględniona w bieżącym i każdym kolejnym okresie Subskrypcyjnym;
b) zmiana wprowadzona później niż 96 godzin przed planowaną wysyłką Zamówienia (wskazaną w ramach funkcjonalności Konta) zostanie uwzględniona począwszy od kolejnego okresu w ramach Subskrypcji. - Klient jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy (Subskrypcji) w każdym momencie ze skutkiem na koniec obowiązującego okresu Subskrypcji poprzez wybranie odpowiedniej opcji (“Wstrzymaj subskrypcję”) w panelu “Moje konto”, do którego Klient uzyskuje dostęp po wprowadzeniu na stronie internetowej danych logowania (loginu i hasła).wybranie odpowiedniej opcji (“Wstrzymaj subskrypcję”) w panelu “Moje konto”, do którego Klient uzyskuje dostęp po wprowadzeniu na stronie internetowej danych logowania (loginu i hasła).
- W przypadku wypowiedzenia Subskrypcji później niż 96 godzin przed planowaną wysyłką Zamówienia, Zamówienie objęte bieżącym okresem subskrypcyjnym zostanie wysłane do Klienta zgodnie z dotychczas obowiązującymi zasadami w czasie trwania Subskrypcji.
- Usługodawca przewiduje możliwość anulowania wysyłki Zamówienia wskazanego w pkt. powyżej, wyłącznie poprzez bezpośredni kontakt telefoniczny Klienta z Usługodawcą.
- Wstrzymanie Subskrypcji przez Klienta powoduje jej zatrzymanie, aż do momentu ponownego jej uruchomienia poprzez wybranie opcji “Wznów subskrypcję” w panelu “Moje konto”.
- Usługodawca jest uprawniony do wstrzymania Usługi w przypadku nieopłacenia przez Klienta jednego okresu subskrypcyjnego.
- Usługodawca poinformuje Klienta o wstrzymaniu Usługi i obowiązku uregulowania zaległej płatności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w Koncie elektronicznym Klienta.
- Wybierając opcję Subskrypcji Użytkownik wyraża zgodę na cyklicznie obciążanie jego karty płatniczej opłatami za Produkty wchodzące w skład kolejnych Zamówień, w kwocie wynikającej z wyborów Użytkownika dokonanych w ramach Sklepu Internetowego, zgodnie z Zamówieniem.
- Informacje o okresie obowiązywania Subskrypcji oraz o dacie kolejnej dostawy wynikającej z Subskrypcji znajdują się na Koncie Klienta. Klient zostanie poinformowany o planowanym pobraniu płatności za kolejną dostawę Produktów w formie wiadomości e-mail co najmniej 96 godziny przed planowaną datą dostawy.
- Zapisy niniejszego paragrafu dotyczą jedynie zawarcia Umowy sprzedaży w ramach usługi Subskrypcji, nie odnoszą się do Klienta składającego pojedyncze Zamówienie.
- Plan subskrypcyjny jest opracowywany zgodnie z wyborami Klienta podanymi w Formularzu Zamówienia. Pobranie płatności za Subskrypcję dokonywane jest automatycznie poprzez Operatora płatności na podstawie danych karty podanych w chwili złożenia Zamówienia. Subskrypcja może być wstrzymana w dowolnym momencie, jednak nie później niż do 96 godzin przed planowaną wysyłką. Wstrzymania Subskrypcji można dokonać w panelu Klienta po zalogowaniu się na Konto. Szczegółowy plan Subskrypcji i dostaw dostępny jest w panelu Klienta po zalogowaniu się na Konto.
§ 7 Newsletter
- W ramach Sklepu Internetowego Usługodawca świadczy Usługę Newsletter polegającą na informowaniu Użytkownika o Produktach i ofercie handlowej Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- W celu zawarcia Umowy o dostarczanie Newslettera, należy podać Usługodawcy adres poczty elektronicznej oraz złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na otrzymywanie Newslettera, po zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień.
- Dokonanie czynności wskazanych w ust. 2 powyżej może nastąpić w jakikolwiek sposób, w szczególności poprzez wypełnienie przez Klienta elektronicznego formularza udostępnionego w Sklepie.
- Usługa Newsletter jest bezpłatna.
- Umowa o korzystanie z usługi Newsletter zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Klient ma prawo wypowiedzieć umowę o korzystanie z usługi Newsletter ze skutkiem natychmiastowym, w dowolnym, wybranym przez siebie momencie, poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku znajdującego się w stopce każdego z newsletterów, jak również mailowo, kierując do Usługodawcy odpowiednią informację na adres kontakt@piesotto.pl.
§ 8 Reklamacja dot. działania Sklepu
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w paragrafie § 14 Regulaminu) Klient może składać:
a) pisemnie na adres: ul. Kościuszki 33/206, 05-500 Piaseczno
b) w formie elektronicznej na adres: kontakt@piesotto.pl
c) telefonicznie pod numerem: 22 245 29 40 -
2. W opisie reklamacji wymagane jest podanie przez Klienta:
a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
b) żądania Klienta;
c) danych kontaktowych składającego reklamację
d) numer ZamówieniaUstosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak odpowiedzi na reklamację w ww. terminie jest równoznaczny z uznaniem reklamacji.
§ 9 Odstąpienie od umowy
Usługa świadczona przez Usługodawcę, z uwagi na zindywidualizowany charakter wytwarzanych Produktów, stanowi wyjątek w rozumieniu art. 38 pkt 3 ustawy Prawa konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, w związku z czym Klient nie ma możliwości odstąpienia od Umowy sprzedaży, bez względu na to czy jest Konsumentem, czy Przedsiębiorcą.
§ 10 Reklamacja Produktów. Odpowiedzialność za niezgodność Produktu z Umową
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z Umową.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta który jest Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z Umową na zasadach opisanych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa.
- W przypadku, w którym Klientem jest przedsiębiorca w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązującego prawa, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Produktów zostaje wyłączona.
- Reklamacje należy składać na adres: kontakt@piesotto.pl lub na adres korespondencyjny wskazany na początku Regulaminu.
- Jeśli Klient stwierdzi niezgodność Produktu z umową, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści, w tym wskazując informacje dotyczących Zamówienia oraz Klienta, w celu umożliwienia Usługodawcy rzetelnego i sprawnego ustosunkowanie się do reklamacji. W tym celu Klient podaje:
a) imię i nazwisko;
b) numer Zamówienia;
c) datę nadania/otrzymania Produktów objętych Zamówieniem;
d) opis wad lub innych przyczyn reklamacji wraz dokumentacją zdjęciową, na której widoczny będzie numer partii reklamowanego Produktu (zdjęcie etykiety produktu), potwierdzającą zaistnienie przyczyn reklamacji; - Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji tak szybko i efektywnie jak to jest możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. W przypadku niezachowania wyżej wskazanego terminu przez Usługodawcę uznaje się, że Usługodawca przyjął reklamację złożoną przez Klienta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje związane z podaniem przez Klienta niepełnych lub błędnych informacji w toku składania Zamówienia.
- W przypadku braków w przesłanej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie..
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Usługodawca realizuje Zamówienie ponownie, lub dostarcza Klientowi nowy Produkt lub jego wadliwą część w następnym Zamówieniu subskrypcyjnym.
- Produkty dostarczane w ramach usługi świadczonej przez Usługodawcę są przygotowywane w oparciu o informacje o pupilu, przesłane przez Klienta, nie biorąc jednak pod uwagę np. dokładnego stanu zdrowia zwierzęcia, za co Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.
- Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą również Przedsiębiorcy o prawach konsumenta.
Ponadto, Usługodawca udziela Klientowi Gwarancji „Wylizanej Miseczki”. Skorzystanie z tej Gwarancji jest możliwe pod warunkiem, że zgłoszenie gwarancyjne zostanie przesłane nie dni od pierwszej dostawy Produktów i przed wygenerowaniem drugiego Zamówienia w ramach Subskrypcji. Realizacja Gwarancji odbywa się przez zgłoszenie Klienta przesłane do Usługodawcy w formie elektronicznej na adres: e-mail: kontakt@piesotto.pl, wraz z podaniem danych niezbędnych do identyfikacji Klienta oraz przyczyny decyzji o zwrocie lub odstąpieniu od Zamówienia.
§ 11 Sposoby i terminy płatności
- W ramach formularza Zamówienia Klient może dokonać wyboru w ten sposób, że dokonuje zakupu Produktów w ramach Subskrypcji – w ramach której otrzymuje określoną liczbę wybranych w ramach formularza Zamówienia Produktów przez ustalony okres Subskrypcji; Klient zobowiązany jest do uiszczenia Opłaty z góry za dany okres Subskrypcji; Opłata taka pobierana jest automatycznie w sposób opisany w dalszej części Regulaminu.
- Płatność za Produkt w ramach Subskrypcji jest dokonywana przy pomocy karty płatniczej, której dane Klient umieszcza w formularzu Zamówienia. Płatność dokonywana jest automatycznie po pobraniu danych od Klienta na podstawie zaakceptowanego przez klienta planu subskrypcyjnego w ramach formularza Zamówienia. Klient w takim przypadku wyraża zgodę poprzez kliknięcie na cykliczne obciążanie karty.
- W przypadku wstrzymania Subskrypcji w sposób wskazany w § 6 Regulaminu, system nie pobiera środków na pokrycie wstrzymanego okresu subskrypcyjnego. Opłata nie jest pobierana za do momentu przywrócenia wstrzymanej wcześniej subskrypcji.
- W przypadku doboru Produktów dodatkowych do pierwszego Zamówienia w ramach Subskrypcji, płatność za te Produkty może zostać dokonana za pomocą jednej z dostępnych metod udostępnionych w Sklepie Internetowym, w tym:
a) płatność kartą;
b) inny sposób wskazany w ramach funkcjonalności Sklepu. - Podmiot odpowiadający za prawidłowy przebieg procesu płatności dokonywany przez Klienta, tj. Operator płatności jest każdorazowo wskazany w ramach funkcjonalności Sklepu Internetowego, w tym w ramach procesu składania Zamówienia przez Klienta. Usługodawca korzysta wyłącznie z renomowanych i zaufanych operatorów płatności, którzy gwarantują bezpieczeństwo każdej transakcji realizowanej w związku z Zamówienia dokonywanymi w Sklepie Internetowym.
- W przypadku, gdy Klient zażądał wystawienia faktury w ramach funkcjonalności formularza Zamówienia, Usługodawca przesyła faktury drogą elektroniczną na adres Klienta podany przy dokonywaniu Zamówienia.
§ 12 Koszt, sposoby i termin dostawy
- Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Polski.
- Dostawa Produktu do Klienta jest nieodpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej i co zostało to wyraźnie wskazane Klientowi przed złożeniem przez niego Zamówienia. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie) są wskazywane w trakcie dokonywania Zamówienia przez Klienta, przed jego ostatecznym złożeniem.
- Usługodawca prowadzi wyłącznie wysyłkową sprzedaż Produktów. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta nie jest możliwy.
- Usługodawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
a) dostawa kurierem (lista firm kurierskich realizujących dostawy Produktów jest dostępna w ramach funkcjonalności Sklepu Internetowego). - Usługodawca zastrzega, że przypadku Świąt lub innych ustawowych dni wolnych od pracy termin dostawy może ulec przesunięciu, o czym, o ile będzie to możliwe, Usługodawca poinformuje Klienta w formie wiadomości e-mail lub SMS.
- W Formularzu zamówienia Usługodawca wskazuje dwa możliwe terminy nadania przez niego wysyłki. Klient samodzielnie wybiera dogodniejszą dla niego opcję poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wybory dokonywane przez Klienta w tym zakresie.
- Usługodawca zobowiązuje się do terminowego nadania przesyłki, jednak nie odpowiada za ewentualne opóźnienia w dostawie, które nie wynikają z jego winy, w szczególności zaś za te, które powstałe wskutek działań lub zaniechań firmy kurierskiej realizującej dostawę Produktów do Klienta.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od momentu zaksięgowania na rachunku bankowym Usługodawcy środków wpłaconych przez Klienta na poczet realizacji Zamówienia.
- Po przekazaniu przesyłki przewoźnikowi (dotyczy tylko przewoźnika DPD) Klient otrzymuje drogą elektroniczną (na adres e-mail podany w Zamówieniu) informację o nadaniu przesyłki zawierającą szczegóły Zamówienia, datę wysyłki oraz numer nadawczy. Klient ma możliwość śledzenia drogi przesyłki na stronie internetowej przewoźnika.
- Termin realizacji Zamówienia zostaje każdorazowo określony przez Klienta w Formularzu zamówienia.
- Czas realizacji Zamówienia polega na skompletowaniu Produktów, wystawieniu dowodu sprzedaży, przygotowaniu Produktów do wysyłki oraz nadaniu przesyłki.
- Zamówienia realizowane są według kolejności ich składania przez Klientów oraz według wybranej przez nich indywidualnie daty dostawy zgodnie z ust. 10 powyżej.
- Zamówienia realizowane są w dni robocze.
- W przypadku niedostępności części Produktów objętych Zamówieniem, Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie. W tym przypadku Klient ma prawo wybrać częściową realizację lub zrezygnować ze złożonego Zamówienia, wysyłając stosowną informację na adres mailowy Sklepu podany w zakładce „Kontakt”. Realizacja Zamówienia zostanie wstrzymana do momentu powiadomienia Sprzedawcy o decyzji Klienta. W przypadku braku stosownej informacji po upływie 7 dni od momentu powiadomienia Klienta Zamówienie zostanie anulowane.
- W przypadku niedostępności wszystkich Produktów objętych Zamówieniem, Konsument zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie, zaś Zamówienie jest anulowane.
- W przypadku, gdy Klient opłacił Zamówienie i zostało ono anulowane Sprzedawca zwróci Klientowi całość wpłaconej kwoty na rachunek bankowy, z którego opłacono Zamówienie.
- W przypadku, w którym Klient opłacił całość Zamówienia, a z powodu niedostępności części Produktów objętych Zamówieniem wybrał jego częściową realizację, Sprzedawca:
a) zwróci Klientowi część wpłaconej kwoty odpowiadającą wartości niezrealizowanego Zamówienia na rachunek bankowy, z którego opłacono Zamówienie, lub
b) za uprzednią zgodą Klienta uwzględni brakujące Produkty w następnym Zamówieniu w ramach Subskrypcji, tak aby wartość niezrealizowanych Produktów została uwzględniona w kolejnej dostawie.
§ 13 Obowiązki Usługodawcy
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt jest niezgodny z umową, są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Usługodawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z Umową Sprzedaży. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Usługodawcy z tytułu dostarczenia Produktu niezgodnego z Umową Sprzedaży oraz uprawnień Klienta są określone w § 10 Regulaminu.
- Usługodawca zobowiązuje się do dążenia, aby dostęp do Sklepu Internetowego był ciągły oraz bezpieczny. Jednocześnie Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępności Sklepu Internetowego, w szczególności gdy następują one bez jego winy, w wyniku działania siły wyższej lub działań albo zaniechań podmiotów trzecich.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
a) jakiekolwiek szkody poniesione przez Klienta w wyniku wadliwego funkcjonowania urządzeń, z których Klient korzysta ze Sklepu Internetowego, w tym w szczególności składa Zamówienia,
b) za funkcjonowanie interfejsów oraz łączy telekomunikacyjnych, które nie są jego własnością lub nie są przez niego obsługiwane, w szczególności interfejsów służących do wykonywania transakcji przez Klienta, jeżeli miało to wpływ na świadczone przez Sprzedawcę Usługi.
§ 14 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Konsument ma możliwości skorzystania z alternatywnych w stosunku do postępowania sądowego sposobów rozwiązywania sporów (ADR), w szczególności poprzez mediację, poprzez koncyliację lub w ramach w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Lista instytucji, do których możesz się zwrócić o rozstrzygnięcie sporów w ramach ADR znajduje się pod tym linkiem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
- Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- W przypadku sporów wynikających z Umowy lub jej wykonywania sądem właściwym jest:
a) jeśli stroną Umowy jest Konsument – sąd właściwy dla miejsca zamieszkania Konsumenta;
b) jeśli stroną Umowy jest Przedsiębiorca – sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. - W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego ze szczególnym uwzględnieniem Kodeksu cywilnego.
§ 15 Kontakt
- W razie pytań Klient może skontaktować się z Usługodawcą pod adresem mailowym kontakt@piesotto.pl, korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się w Sklepie Internetowym lub pod numerem telefonu 22 245 29 40.
- Obsługa skarg i zapytań odbywa się w dni robocze w godzinach wskazanych na stronie Sklepu.
§ 16 Postanowienia szczególne (nie dotyczą Konsumentów)
- Względem Klientów, który nie posiadają statusu Konsumenta stosuje się szczególne, następujące postanowienia: (i) nie ponosimy wobec Klienta odpowiedzialności za szkody wyrządzone z winy nieumyślnej, a odpowiedzialność Usługodawcy ogranicza się do rzeczywiście poniesionych przez Klienta strat, (ii) spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem, zostają poddane wyłącznie sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy, (iii) jeżeli któreś z postanowień Regulaminu są sprzeczne ze sobą lub nieścisłe, Usługodawcy przysługuje uprawnienie do wiążącej Użytkownika interpretacji Regulaminu, (iv) Usługodawca usunąć dostęp Użytkownika do Konta w razie jakiegokolwiek naruszenia przez niego Regulaminu czy niespełnienia przez niego wymagań wynikających Regulaminu, niezależnie od okoliczności.
- W przypadku Klientów niebędących Konsumentami Usługodawca nie ponosi względem Klienta odpowiedzialności z tytułu: i) jakiegokolwiek niewłaściwego używania przez Klienta usług lub Produktów, ii)) okoliczności, które nie powstały z przyczyny leżącej po stronie Usługodawcy, w szczególności przyczyn leżących po stronie stron trzecich.
- W przypadku Klientów niebędących Konsumentami Usługodawca ponosi w stosunku do takiego Klienta odpowiedzialność wyłącznie za szkody wyrządzone z winy umyślnej, nie ponosi też odpowiedzialności za utracone korzyści Klienta oraz - w sytuacjach, gdy jest to możliwe - odpowiedzialność Usługodawcy ograniczona jest do kwoty 1000 PLN.
§ 17 Nielegalne treści i skargi
- Usługodawca udostępnia Sklep Internetowy oraz zapewnia jego sprawne funkcjonowanie techniczne i w tym zakresie jest odpowiedzialni za świadczone za jego pośrednictwem usługi. Nie sprawujemy bieżącej kontroli ani monitoringu nad wszelkimi treściami umieszczanymi przez Klienta oraz innych Użytkowników ramach Sklepu Internetowego.
- Usługodawca działa w poszanowaniu przepisów prawa oraz dóbr osobistych osób trzecich. Dlatego jeżeli zauważone zostanie działanie naruszające prawa lub dobra osób trzecich, dana osoba powinna koniecznie zawiadomić o tym Usługodawcę. W szczególności Usługodawca prosi o informowanie o informacjach, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług nie są zgodne z prawem Unii Europejskiej lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii Europejskiej, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa (tzw. nielegalne treści).
- Powiadomienia dotyczące naruszających prawa lub dobra zachowań, jak również nielegalnych treści, powinny być wysyłane na adres e-mail: kontakt@piesotto.pl. W celu usprawnienia procedury, powiadomienie powinno zawierać co najmniej następujące informacje: (a) dane identyfikujące osobę zgłaszającą (imię i nazwisko) oraz adres e-mail, jeżeli jest inny, niż z którego wysyłane jest powiadomienie, (b) wskazanie treści lub zachowań naruszających prawo, wraz ze wskazaniem jakie prawo one naruszają lub wyjaśnienie powodów dla których zarzucasz, że dane informacje stanowią nielegalne treści, (c) wskazanie miejsca w Sklepie Internetowym, w której zlokalizowana jest dana treść, ze szczególnym uwzględnieniem adresu URL, (d) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
- W następstwie otrzymania powiadomienia lub urzędowego zawiadomienia, niezwłocznie Usługodawca potwierdza otrzymanie powiadomienia. Następnie Usługodawca rozpatruje powiadomienie oraz podejmujemy decyzję co do treści, której dotyczy zgłoszenie w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności, a przede wszystkim terminowy - do 30 dni. O podjętej decyzji Usługodawca powiadamiazgłaszającego naruszenie bez zbędnej zwłoki. Zgłaszający ma 7 (siedem) dni na ewentualne odwołanie się od decyzji Usługodawcy. Postanowienia odnośnie odwołania z pkt 5 stosuje się odpowiednio.
- W następstwie otrzymania powiadomienia lub urzędowego zawiadomienia, dostęp do treści lub danych zachowań w ramach Sklepu Internetowego zostaje uniemożliwiony, a Usługodawca zawiadamia o tym fakcie Klienta, którego dotyczyło zawiadomienie lub skarga. W takim przypadku Klient taki ma 7 (siedem) dni na odwołanie się od decyzji Usługodawcy. Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie. Odwołanie Usługodawca rozpatruje w terminie 7 (siedmiu) dni.
§ 18 Postanowienia końcowe
- Usługodawca uprawniony jest do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych powodów prawnych (nowelizacja przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Usługodawcy), organizacyjnych (zmiana sposobu prowadzenia działalności Usługodawcy lub zmiana jego oferty) lub technicznych (modernizacja Sklepu, zmiana sposobu funkcjonowania Sklepu lub Usług, dodanie nowych funkcjonalności), o których Klient będzie informowany drogą mailową. W przypadku niezgłoszenia przez Klienta sprzeciwu wobec zmian w ciągu 14 dni, Regulamin obowiązuje go w nowej formie, z naniesionymi zmianami.
- W przypadku, gdy zmiana Regulaminu wpływa w jakikolwiek sposób na zobowiązania Klienta o charakterze pieniężnym, w szczególności wpływa na wysokość opłaty za Zamówienie w ramach Subskrypcji, zmiany wchodzą w życie wraz z początkiem nowego okresu subskrypcyjnego.
- W przypadku zgłoszenia przez Klienta sprzeciwu zgodnie z pkt 1 powyżej, umowa łącząca Klienta i Usługodawcę ulega rozwiązanie. W takim przypadku Usługodawca zawiesza działanie Konta Klienta do czasu akceptacji nowej wersji Regulaminu. Jeśli Klient nie dokona tego w rozsądnym terminie nieprzekraczającym 3 (trzy) miesiące Konto jest usuwane przez Usługodawcę.
- Wszelkie materiały informacyjne lub reklamowe dotyczące Usługodawcy, jego Produktów oraz usług mają jedynie charakter informacyjny i nie są wiążące pod względem prawnym.
- W przypadku uznania któregokolwiek z postanowień Regulaminu za bezskuteczne lub nieważne, pozostała część Regulaminu pozostaje w mocy i wiąże Klienta oraz Usługodawcę. W takim przypadku Usługodawca dokona zmiany Regulaminu zgodnie z pkt 1-3 powyżej, zastępując postanowienia nieważne lub bezskuteczne możliwie zbliżonymi postanowieniami.
- Realizując swoje obowiązki wynikające z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Usługodawca informuje, iż nie dokonuje żadnej weryfikacji dodawanych wypowiedzi (opinii czy komentarzy), przede wszystkim nie weryfikuje ich pod kątem tego czy pochodzą one od Klientów, którzy kupili nasz Produkt. W mogą być również prezentowane wypowiedzi konsumentów opublikowanych na stronach internetowych osób trzecich. Usługodawca nie zbiera samodzielnie tych opinii ani nimi nie zarządza, podmiotem odpowiedzialnym za te opinie jest strona internetowa, na której takie opinie zostały dodane.
- Żadne z postanowień Regulaminu nie powinno być interpretowane jako ograniczające uprawnienia Konsumentów wynikające z obowiązujących przepisów. W przypadku sprzeczności postanowienia Regulaminu z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego zastosowanie mają te przepisy.
- Usługodawca przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi również spełnienie wobec podmiotów danych obowiązku informacyjnego wynikającego z RODO.
- Sklep Internetowy oraz wszystkie jego części składowe (oprogramowanie, a także design, logo i inne oznaczenia, które znajdują się w Sklepie Internetowym, treści) są przedmiotem praw własności intelektualnej Usługodawcy (w tym praw autorskich oraz praw własności przemysłowej), mogą też stanowić zastrzeżone znaki towarowe lub wzory przemysłowe. Klient nie jest uprawniony do ich kopiowania, reprodukowania lub rozpowszechniania, o ile nie otrzyma od Usługodawcy odrębnej, jednoznacznej zgody.